سفارش تبلیغ
تبلیغات در پارسی بلاگ
 
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
علیرضااحسانی نیا
درباره وبلاگ


در اینجا می توانید خبرهای داغ سیاسی فراجناحی را بخوانید...علیرضااحسانی نیا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 689
  • بازدید دیروز: 3272
  • کل بازدیدها: 9454548
صفحات وبلاگ
نویسندگان
پنج شنبه 91 فروردین 31 :: 11:25 عصر ::  نویسنده : الحمدلله رب العالمین
تحرکات عجیب و غریب فدراسیون کفاشیان همچنان ادامه دارد؛
در این بین شاید برای بسیاری از اهالی فوتبال این سوال مطرح باشد که برگزاری چنین مسابقه ای چقدر هزینه در برداشته و میزان ارزی که از کشور خارج می کند چقدر است؟ فوتبالی که یقینا فوائد برگزاری یک دیدار تدارکاتی با باشگاه های لیگ برتری بیش از برگزاری بازی با چنین تیمی برای ایران در بر داشت.

بالاخره نتیجه اعتماد اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به علی کفاشیان در 15 اسفند ماه 90 جواب داد و رئیس همیشه خنده روی فوتبال نیز در پاسخ به این اعتماد و در پی یک افتخار آفرینی بزرگ،‌ تیم دویست و دوم جهان که در 51 سال بازی ملی اش فقط 3 برد داشته را برای یک بازی تدارکاتی با تیم ملی به ایران آورد.

 

به گزارش «شفاف» در این بین شاید برای بسیاری از اهالی فوتبال این سوال مطرح باشد که برگزاری چنین مسابقه ای چقدر هزینه در برداشته و میزان ارزی که از کشور خارج می کند چقدر است؟ فوتبالی که یقینا فوائد برگزاری یک دیدار تدارکاتی با باشگاه های لیگ برتری بیش از برگزاری بازی با چنین تیمی برای ایران در بر داشت.

 

 فدراسیون فوتبال متعهد شده بود که هزینه بلیت رفت وبرگشت تهران - دبی برای کاروان 28 نفره حریف تیم ملی را فراهم کند. از طرفی خرج اقامت این تیم در هتل المپیک هم بر عهده فدراسیون فوتبال بود. ضمن اینکه مدیران فدراسیون فوتبال قبل یا بعد از بازی به هر نفر از بازیکنان و اعضای کاروان موریتانی 1000 دلار پول تو جیبی نیز پرداخت کرده اند تا به این ترتیب به غیر از هزینه اقامت در هتل و مبلغ بلیط رفت و برگشت هواپیما برای 28 نفر، رقمی حدود 28 هزار دلار به عنوان پول تو جیبی به تیم موریتانی پرداخت شود.


فرزانگان امیدوار 



همه افتخارات تیم دویست و دوم جهان

موریتانی سال‌ها مستعمره فرانسه بوده، بعد از استقلال رسمی، در سال 1961 فدراسیون فوتبال خود را تشکیل داده است و نخستین بازی رسمی‌اش را در سال 1963 در داکار مقابل کنگو انجام داده و در این بازی باخت سنگین 6- صفر را تجربه کرده است. موریتانی بعد از این مسابقه در مقاطع زمانی مختلف مقابل حریفانی چون چاد، لیبریا و نیجر هم قرار گرفته که در هر سه بازی بازنده زمین را ترک کرد. نکته جالب توجه و رکورد عجیب کارنامه حریف امروز تیم ملی ایران این است که موریتانی از سال 1963 که نخستین بازی رسمی‌اش را انجام داد تا تاریخ 1973 به مدت ده سال در تمام مسابقاتی که به میدان رفته باخته است و حتی یک مساوی هم در کارنامه عملکرد ده سال اول این تیم دیده نمی‌شود. در سال 1973 در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آفریقا موریتانی برای نخستین بار توانست از تانزانیا مساوی بگیرد.

 

سال 1980 برای فوتبالدوستان این کشور ناشناخته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. موریتانی در این سال بعد از اینکه بارها و بارها به مالی باخت، توانست در جریان یک بازی مالی را با نتیجه 2- یک شکست بدهد اما مدتی بعد در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا این تیم دوباره با مالی روبرو شد و این بار تن به باخت سنگین 11- صفر مقابل این تیم داد. سنگین ترین شکست تاریخ فوتبال ملی موریتانی نیز به باخت 14- صفر مقابل گینه در سال 1972 برمی گردد.

 

حریف ضعیف تیم ملی ایران در تاریخ 51 ساله فوتبال خود، تنها سه بار در بازی‌های مختلف به پیروزی رسیده است که این آمار بهترین دلیل برای این است که وقتی رنکینگ فیفا را نگاه می‌کنیم نام موریتانی را در رتبه 202 جهان ببینیم. در واقع بر اساس رده بندی فیفا در حال حاضر تنها سه تیم آندورا، مونتسرات و سن مارینو از موریتانی ضعیف‌تر هستند و پنج تیم آخر رنکینگ فیفا همیشه بر سر رسیدن به‌عنوان بدترین تیم فوتبال دنیا با هم رقابت سختی دارند.

 

البته موریتانی، یک بار در سال 1995 توانست در رده 85 فیفا قرار بگیرد اما خب در آخرین رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال موریتانی همانطور که اشاره شد تیم 202 جهان بود. آخرین برد تیم ملی موریتانی در تاریخ فوتبال خود هم در سال 2007 مقابل بوروندی با هدایت پاتریک نووا فرانسوی به دست آمده است.




موضوع مطلب :

افشا کننده اطلاعات کارت بانکها در یک پست جدید نوشته است که:"با عوض کردن رمز هم کاری درست نمی شود و حتما باید کارتها باطل شود و کارت جدید صادر گردد. این فرد در ادامه اضافه کرده است که حتی این کارت های جدید هم نباید از دستگاه های کارتخوان شرکت "انیاک" استفاده کنند، زیرا دوباره همان قصه تکرار می شود. وی همچنین تعداد دقیق کارتهای ابطالی را ده میلیون براورد کرده است!

به گزارش الف، پس از افشای اطلاعات، بانک مرکزی با اطلاع رسانی نادرست موجب تشویش اذهان هموطنان شد. براساس اطلاعات موجود نیاز به تغییر رمز وجود نداشت و مسئولان بانک مرکزی می توانستند در هفته های آینده به تدریج اقدام به تغییر رمزها کنند چرا که هیچ خسارت مالی دارندگان کارت را تهدید نمی کرد. به نظر می رسد که این فرد نیز با استفاده از فرصت پیش آمده در صدد بازی با امنیت روانی مردم است. چراکه حتی اگر هر سه تِرَک هر کارت هم توسط ایشان منتشر شود چون مردم کلمه عبور کارتهای خود را عوض کرده اند باز هم مشکلی ایجاد نمی شود.ضمن آنکه بانک مرکزی مجوز این شرکت را باطل اعلام کرده است و اکنون علاوه بر افشاکننده رمزهای کارتهای بانکی، مدیر شرکت آنیاک نیز تحت تعقیب پلیس اینترپل قرار گرفته است.

خ.زارع این اطلاعات را از طریق پست مدیریتی در شرکت اجرا کننده پروژه به دست آورد است و نه به عنوان یک عامل فنی مستقل؛ و این اصلا به این معنی نیست که یک عامل غیرمورد اعتماد هم می توانست به همین اطلاعات دسترسی داشته باشد. پس این الزاما یک حفره امنیتی نیست بلکه مشکل امنیتی پروسه های مبتنی بر اعتماد به افراد دخیل در سیستم است که البته آقای زارع با خیانت در امانت این مشکل را پدید آورده اند.

این فرد همچنین گفته است که با این اطلاعات به سراغ مسوولین بانک ها رفته و درخواست کرده که است به ازای هر پسورد مبالغی به او بپردازند. ولی مسوولین مربوطه با رد این معامله تنها حاضر شده اند در مقابل نشان دادن محل نشت اطلاعات هزینه کنند. گویا این معامله صورت نگرفته و آقای زارع با خروج از کشور اطلاعات را منتشر کرده است. انتشار اطلاعات محرمانه و نقض حریم خصوصی افراد اولین جرم این فرد می باشد.

نقش بی بی سی فارسی
بی بی سی هم با توجه به وضعیت پیش آمده در صدد بحرانی نشان دادن موضوع بر آمده است. مصاحبه و چهره پردازی بی بی سی از فردی که با سوء استفاده از اعتماد مسوولین شرکت مربوطه، اطلاعات خصوصی مردم را افشا کرده است بخودی خود جرم است و بایستی تحت پیگرد قانونی از سوی مجاری حقوقی قرار گیرد. ضمن اینکه مصاحبه با فردی که درخواست باج نموده است و نیز اطلاعات متناقضی از نحوه دسترسی خود به این اطلاعات می دهد اقدامی غیر حرفه ای محسوب می شود.

لازم به یاد آوری است انگلیس شبکه پرس تی وی را بخاطر یک مصاحبه ده ثانیه ای با مازیار بهاری خبرنگار مجله نیوزویک که ادعا کرده بود از روی متن در زندان چیزی خوانده و تحت عنوان مصاحبه از پرس تی وی پخش شده بود به جرم نقض موازین نزاکت و اخلاقیات روزنامه نگاری یکصدهزار پوند جریمه کردند.

هیچ پولی از حساب مردم کشیده نشده است
مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ضمن پاسخ به ادعاهای جدید هکر 3 میلیون کارت بانکی که گفته بود با تغییر رمز، مشکل امنیتی کارتها حل نمی‌شود، گفت: تا این لحظه هیچ پولی از حساب‌های بانکی مردم برداشت نشده است.
حکیمی با تاکید بر اینکه ادعای این فرد واقعی نیست، تصریح کرد: برای برداشت پولی از حسابی باید مولفه های لازم از جمله اینکه حداقل کارت بانکی، رمز اول و دوم و cvv2 کارت را در اختیار داشته باشد.




موضوع مطلب :

وزیر راه‌‌آهن بنگلادش پس از متهم شدن منشی و دو معاونش به دریافت رشوه، از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش الف به نقل از رویترز، پس از آن که سه تن از مقامات وزارت راه‌آهن بنگلادش به دریافت رشوه در ازای کارچاق کنی برای یک پیمانکار خارجی راه آهن متهم شدند، "سورانجیت سنگوپتا" وزیر راه آهن بنگلادش استعفا کرد و گفت به احترام افکار عمومی و بخاطر پرهیز از جنجال و مهیا شدن زمینه انجام تحقیقات، از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

برخی از کارشناسان در بنگلادش از این اقدام وزیر راه‌آهن بنگلادش به عنوان بخشی از اقدامات نخست‌وزیر برای پاکسازی دولت پیش از برگزاری انتخابات عمومی در سال آینده یاد کرده‌اند.

نخست‌وزیر بنگلادش پیش از این به دنبال پاسخگویی به انتقادها در مورد عدم مجازات اعضای متهم به فساد و سوءاستفاده از قدرت در کابینه‌اش بوده است. وی پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی سال 2013 در حال انجام اقداماتی برای مقابله با مقامات متهم به فساد و سوءاستفاده از قدرت است.

روزنامه‌های بنگلادش اعلام کردند وزیر راه‌آهن بنگلادش به دنبال استعفا گفت که با هدف "تقویت مردمسالاری" تصمیم به استعفا گرفته است. وی گفت که هیچ دخالتی در این پرونده دریافت رشوه نداشته است اما از مردم بنگلادش خجالت می کشیده که افراد فاسد را به سمتهای مهم منصوب کرده و متوجه رشوه خواری زیر دستانش نشده است.

به گفته مقامات ضد فساد بنگلادش، پس از آنکه منشی شخصی و دو مقام رسمی این وزارتخانه با حدود 54 هزار دلار در مینی‌بوسی دستگیر شدند، قرار است وزیر راه‌آهن بنگلادش در مورد این پرونده فساد مورد بازجویی قرار بگیرد.

این سه مقام وزارت راه‌آهن بنگلادش گفته‌اند که این پول را از وکیل یکی از مقاطعه کاران بزرگ خارجی دریافت کرده بودند.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 فروردین 31 :: 11:20 عصر ::  نویسنده : الحمدلله رب العالمین

چندی پیش مطلبی از آقای محسن مهدیان با عنوان «سرمایه‏ دار دائم‏ الوضو با تسبیح دانه درشت» خواندم؛ به نظرم رسید نکاتی را درباره آن یادداشت به اطلاع ایشان و خوانندگان برسانم:

الف/اسماعیل نوده فراهانی:مطلب ایشان با یک ادعای بزرگ آغاز می‏شود: «سرمایه‎داری در ایران سرنوشت غم‎انگیزی دارد ... پدیده سابقه‎داری ... که به دلایلی، از حاشیه امن و عقبه پر قدرتی برخوردار است.» ایشان در حالی از سرنوشت غم‎انگیز سرمایه‏ داری در ایران سخن گفته ‏اند که ظاهراً معنای دقیق سرمایه‏ داری را نمی‏دانند. فارغ از موافقت یا مخالفت با سرمایه‏ داری- به عنوان یک امر تاریخی و مدرن، آنچه مسلم است بزرگترین دغدغه روشنفکران سکولار و مهم‏ترین سئوال جامعه ‏شناسی ایرانی، علل عدم تحقق سرمایه‏ داری در ایران است.

همچنین، «اخلاق پروتستانی و روح سرمایه‌داری » اثر ماکس وبر که یکی از مهم‌ترین متن‌های کلاسیک جامعه‌شناسی است و توسط انجمن بین‌المللی جامعه‌شناسی به عنوان مهم‌ترین اثر قرن بیستم شناخته شده است، به بررسی رابطه میان اخلاق پروتستانی و شکل‏ گیری سرمایه ‏داری می‏پردازد و مهم‏ترین عامل پیدایش سرمایه‏ داری را قرائتی یهودی از مسیحیت می‏داند؛ قرائتی که کسب توفیقات مادی در زندگی این جهانی را کلید فهم جایگاه اخروی انسان می‏دانست و بعدها در پی تحقق بهشت زمینی برآمد.

مختصراً باید عرض کنم اقتصادهای لیبرالیستی، سوسیالیستی و فاشیستی نیز مصادیقی از سرمایه ‏سالاری هستند و سرمایه ‏سالاری یا کاپیتالیسم، منحصر به نظام‏های مبتنی بر بازار آزاد و مالکیت خصوصی (سرمایه‏ سالاری لیبرال) نیست.
می‏توان سرمایه سالاری را صورت اقتصادی تمدن مدرن دانست که محصول اومانیسم و تجسم سودمحوری صِرف و سوبژکتویسم تکنیکی- سوداگرانه و عقل خودبنیاد نفسانیت ‏مدار است و ذاتاً گرفتار کمّی‏ گرایی، حس آزمندانه انباشت سرمایه و توتالیتاریسم بروکراتیک و بی‏ عدالتی است. سرمایه ‏‏سالاری در پروسه فعالیت خود ضمن بهره‏ کشی ویرانگر و بیمارگونه از طبیعت و آدمیان و تبدیل آن‏ها در یک رابطه ابزاری و ازخودبیگانه، موجب تعمیق و تشدید صور مختلف فاصله طبقاتی، بی‏ عدالتی اجتماعی و فقر پنهان یا آشکار می‏گردد. در حالی که ثروت و ثروتمندی و حتی حرص و طمع در تمام تاریخ بشر مسبوق به سابقه هستند. بنابراین مهم‏ترین ضعف نوشتار مزبور، ناتوانی در تمیز میان ثروتمند و سرمایه ‏دار است.

در بخش دیگری از متن ایشان می‏خوانیم: «عنوان مقاله ... به دو دلیل انتخاب شده است. اول ... تصویری که در ذهن مخاطب ایجاد می‎کند [و] جامعه ما با این تعبیر ... بیگانه نیست.»
بنده با ایشان درباره تصویری که از سرمایه ‏دار (در همان معنای مخدوش و عامیانه مورد نظر متن) در ذهن عوام ایجاد می‏شود و جامعه ما نیز با آن بیگانه نیست، موافقم. اما تصویری که در ذهن مردم پدید می‏آید، ضرورتاً صحیح نیست. اتفاقاً تصاویر مورد نظر ایشان در دوره تسلط سیاست‏ های شبه ‏سوسیالیستی [سرمایه‏ سالاری جمع‏گرایانه] دولت میرحسین موسوی و بعدها در دوران اصلاحات در ذهن مردم ساخته شد. به عبارت دیگر، در مقطع نخست، حامیان اقتصاد [سرمایه‏ سالارانه] شبه‏ سوسیالیستی، ناجوانمردانه مخالفان خود را متهم به سرمایه‏ داری (سرمایه‏ سالاری لیبرال/ فردگرایانه) و زالو صفتی نمودند و در مقطع دوم، همه گروه‏ها و اقشار مذهبی، مورد هجوم رسانه‏ ای تجدیدنظر طلبان قرار گرفته و تصویرسازی شدند. از این جمله می‏توان به تعرض به ساحت روحانیت (مثلاً در فیلم مارمولک)، بسیج (نان، عشق، موتور هزار)، بازاریان (دنیا)، و... نام برد. مهم‏ترین ویژگی این تصاویر موهن تأکید بر ظاهرگرائی و نمادسازی ارزشی و دینی (نظیر تسبیح بدست گرفتن، خیرات کردن، صدقه دادن، نذر کردن، نماز جماعت خواندن، هیئت برگزار کردن و...) است که مستقیماً در نوشتار فوق مورد استناد قرار گرفته است.

تصویر پروپاگاندایی اصلاح ‏طلبانه، انجام واجبات و مستحبات دینی را دارای دو کارکرد فردی و اجتماعی می‏داند. کارکردهای فردی بر دو نوع است: 1- تسکین قلب و معامله برای خرید بهشت 2- کسب آرامش و اعتماد به نفس دینی برای فرار از پوچی. چرا که از نظر جامعه‎شناسی دین، مهم‏ترین کارکرد خرافه، دین و جادو، همانا تفسیر و توجیه عالم مادی و تسکین روانی فردی و جمعی است .

کارکرد اجتماعی دین نیز عبارت است از: 1- کسب منزلت اجتماعی (که از طریق ساخت مسجد، مدرسه، حسینیه و... به طرزی ریاکارانه محقق می‏شود) 2- ساماندهی جامعه و احراز جایگاه سیاسی (که در گفتمان روشنفکری، دین در جمهوری اسلامی ناتوان از این امر و گرفتار در چرخه رانت‏ خواری و دلالی است که با خانه ‏های مجلل و خودروهای صد‎ها میلیونی عینیت می‏ یابد).

البته واضح است که نگارنده متوجه مفروضات گفته‏ های خود و پیامدهای آن‏ها نیست. چرا که مهم‏ترین پیامد این موضوع، در دوره نخست، رجوع به سرمایه‏ سالاری جمعی و در دوره دوم که با فروپاشی شوروی سابق به وقوع پیوست؛ توصیه به انجام اعمال خیر در قالب NGO و به نیت کاهش آلام بشری بدون انکار یا تأیید وجود معاد و بهشت و جهنم است.
بنابراین دومین ضعف نوشتار مزبور، گرفتاری در چارچوب تصاویر برساخته توسط ارباب قدرت است. البته این تذکر، به معنی، عدم وجود ثروتمند یا بازاری زالوصفت نیست؛ بلکه سخن از «همه را با یک چوب راندن» است. به سخن دیگر، مگر مدیر، کارگر، کارمند، روزنامه‏ نگار، سیاستمدار، استاد دانشگاه و... سودجو و عافیت ‏طلب و نان به نرخ روز خور کم است؟

مهم‏ترین معضل متون احساسی و در نتیجه غیرعقلانی مانند نوشتار مذکور، ساختن تصاویر یک دست و قابل تعمیم‏ 99/99% بر اساس تجربه زیسته است که منجر به بروز دیدگاه‏های خصمانه میان اقشار گوناگون و نوعی اخلال در امنیت روانی جامعه شده است. جالب است بدانید که در چارچوب دیدگاه ساده ‏اندیشانه فوق، مشاغل آزاد، مشاغل دولتی را به رشوه ‏خواری و مشاغل دولتی، مشاغل آزاد را به سودجویی و مشاغل یدی، مشاغل فکری را به بیکاری و اتلاف وقت و مشاغل فکری (کارشناسی)، مشاغل یدی را به جهالت و افراد تحصیل‏ کرده، تحصیل‏ نکردگان را به نداشتن سرمایه فرهنگی و تحصیل‏ نکردگان، تحصیل‏ کردگان را به بی‏ عرضگی و... متهم می‏ کنند و این همه صحیح و منصفانه نیست.

در بخش دیگری از متن ایشان آمده است: «رفتار این سرمایه‎دار در هر دو عرصه خطرناک‎تر از سرمایه‎دار کرواتیِ است که زنجیر طلا بر گردن می‎آویزد. و البته چنین کاراکتری به‎دلیل ویژگی‎‎های فردی و اجتماعی که دارد در حال تبدیل شدن به یک نحله و سبک زندگی است و روزبه‎روز بر تعداد این‎گونه افراد افزوده می‎شود.»
عبارت فوق بهترین دلیل صحت فرض ما و رد امکان بدبینی است. چرا که بلافاصله نتیجه می ‏گیرد کاراکتر و سبک زندگی فردی که اهل عبادت نیست و ظاهر غیراسلامی نیز دارد، اگر چه در حال گسترش باشد، لاجرم در موقعیت برتر و کم‏خطری قرار دارد.

در بخش بعد، نگارنده محترم پای روایات گزینش ‏شده را به میان می‏کشد و برای کودک گل‏ فروش اشک ماتم می‏ریزد و رابین‏ هود و «سرمایه ‏دار» قصه ما را متهم به خوردن مال یتیم و کلاه‏ شرعی و... می‏کند.
داستان ادامه پیدا می‏کند تا به مسائل روز می‏رسیم: «مفهوم این حکایت تاریخی در اقتصاد سیاسی امروز قابل‎ مشاهده است. جریان سرمایه‎داری که با عمل به مستحبات و نذری و مجلس گرفتن، خود را بی‎نیاز از تکالیف اصلی می‎بیند. ... [و] ... هر روز رانتی‎تر از گذشته [می‎شود]. اثر اجتماعی زندگی این فرد نیز رفع‎کننده تناقض ارزش‎‎های اخلاقی با سبک زندگی سرمایه‎داری است. این نوع زندگی، نگاه انتقادی به سرمایه‎داری را تبدیل به غبطه خوردن و انگشت حسرت گزیدن می‎کند. این نوع سرمایه‎داری است که مصلحت را آن‎چنان فربه می‎کند که حاضر است با «خوداجتهادی» و در هر زمانی به قاعده «اکل میته» با آمریکا هم پای میز مذاکره بنشیند.»

از این‏جا مشخص می‏شود که نگارنده ارجمند احتمالاً با آقای هاشمی و حزب کارگزاران محاکات می‏ کرده است. اما آقای هاشمی طرفدار سرمایه‏ داری (سرمایه ‏سالاری لیبرال) به معنای دقیق آن است که اتفاقاً در ایران ریشه نداشته است. به همین دلیل منتقدان، دوران سازندگی، را به تاچریسم تحویل و تأویل می‏کنند. و طبیعتاً پایان شبه ‏سوسیالیسم و تاچریسم، نئولیبرالیسم را به عنوان نقطه اتصال تمام مدرنیست‏ها مطرح می‏سازد
و البته ما درباره میزان و اصل صحت و سقم «بی‎ام‎و 200 میلیون تومانی ...، ... کت شلوار برنددار یک میلیون تومانی ...، ... عطر 500 هزار تومانی ...، ... طلا و چادر همسر و یا همسران ...، ... برگزاری عروسی در دُبی ...، ... چارتر هواپیما ...، ... موسیقی مجاز ...، ... سفر‎های سالیانه‎ مکه و مدینه و آنتالیا ... و ... آپارتمان زعفرانیه‎اش با متری 11 میلیون تومان، با استخر معلق و آشپزخانه مرکزی و باغ پرندگان» نظری نمی‏دهیم.

در یک جمع ‏بندی کلی باید گفت، مهم‏ترین عامل بروز اغتشاش در اقتصاد و درک اقتصادی- اجتماعی جامعه ایران، فهم نادقیق اقتصاد مدرن (اعم از سرمایه‏ سالاری ‏های لیبرالیستی، سوسیالیستی و فاشیستی) و اقتصاد سنتی است که منجر به فهم «عدالتخواهی» با کلیشه‏ های سوسیالیستی و فهم «جریان بازار سنتی» با دست نامرئی بازار مورد نظر آدام اسمیت شده است.
غرض، تفکیک «جریان مذهبی و ریشه‏دار بازار سنتی» از «جریان نوکیسه و بی‏ریش و ریشه‏ ی دست پنهان بازار» و تفکیک «اقتصاد مردمی و مردمی ‏سازی» از «اقتصاد خصوصی و خصوصی یا شخصی‏ سازی» بود که در هر سه دوره سازندگی، اصلاحات و مهرورزی مورد بی‏ مهری قرار گرفتند و سرنوشت تولید ملی را به این‏جا رساندند که می‏بینیم.




موضوع مطلب :
کشیش مسیحی اعلام کرد؛
مسیحیان دستورات خدا را انجام نمی دهند و فقط دعا می کنند!
مجری شبکه مسیحی فارسی زبان در انگلیس، خدا را به بابانوئل تشبیه کرد و گفت که مسیحیان به دستورات الهی توجه نمی کنند و فقط به دنبال این هستند که از خدا چیزی بخواهند.
فرزانگان امیدوار

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، کشیش توسلی، کارشناس شبکه مسیحی فارسی زبان در انگلیس، در برنامه خود پیرامون رابطه مسیحیان با خداوند صحبت کرد. وی گفت : «دستورات خدا را انجام نمی دهیم ، دنبال عشق ورزی با خدا نیستیم، دنبال شکوفا شدن در شخصیت روحانی نیستیم.»
وی ادامه داد: «ما فقط از خدا درخواست داریم که برکت بده، شفا بده، فلان مشکل را حل کن. خدا را همچون بابانوئل می دانیم و فقط از او درخواست داریم در حالی که خدا دنبال رابطه عاشقانه و دوستانه با ماست.»
شایان ذکر است که با تحریف انجیل، مسیحیان معتقدند با رعایت شریعت نمی توان به قرب الهی رسید. با توجه به این آموزه های انحرافی که کلیسا وارد مسیحیت کرده است، باورمندان مسیحی کمتر دستورات الهی را اطاعت می کنند و تنها به دعا می پردازند.




موضوع مطلب :
1   2   3   4   5   >>   >   
پیوندها
لوگو
در اینجا می توانید خبرهای داغ سیاسی فراجناحی را بخوانید...علیرضااحسانی نیا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 689
  • بازدید دیروز: 3272
  • کل بازدیدها: 9454548